lørdag den 1. november 2014

Hæklet net

Det hæklede net er her til formiddag blevet helt færdigt!

Nu er det også blevet foreviget, så jeg kan vise det her på bloggen. Opskriften er fundet hos Kvalitid, og garnet har jeg for længe siden købt i Aldi. Det er ganske almindeligt bomuldsgarn, hvortil jeg har brugt hæklenål nummer 3.

Det er en udmærket måde at få brugt noget af bomuldslageret. Fordelen ved dette net er, at man kan lave det større eller mindre alt efter, hvad man vil bruge det til. Jeg stoppede længden, da jeg ikke havde mere af det lysegrønne garn.
Det er nemt at hækle og et ganske udmærket "fjernsynsprojekt".






13 kommentarer:

  1. Super fint net. Farverne er rigtig fine sammen. Jeg fristes næsten til at lave et, men jeg er ikke sikker på jeg får det brugt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Tanja! Jeg er blevet glad for farvesammensætningen.

      Slet
  2. Det ser godt ud. Jeg pinner lige, for det kunne sagtens tænkes, at jeg vil gøre dig kunsten efter. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Det gør du bare! Det er et lille nemt projekt.

      Slet
  3. Sikken et skønt net, og hvor er det en fantastisk måde at få opbrugt bomuldsgarn på. Det kommer strakt på min "to do" liste :-)
    Tak for inspirationen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme, Susanne! Der er mange muligheder for at gøre nettet kreativt - også med mindre bomuldsrester.

      Slet
  4. Dejlig farvesammensætning (og så vil jeg gerne se et billede af dig og din søster med jeres "søstre-net":-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan være, at det kan arrangeres, Ingrid :-)

      Slet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.